Ako sa nestať ANTICVIČENCOM časť 2


1.časť Ako sa nestať ANTICVIČENCOM

6.Kto zdvíha menšie váhy ako ja, nemá tu čo robiť

Toto sa stáva hlavne v menších posilňovniach, kde je napríklad len jedna lavička na benchpress. Lepší prípad je, ak sa striedate na hrazde alebo na cvikoch s vlastnou váhou. Napríklad pri cvičení na benchpress je problém s váhami na činke. Jeden cvičenec je silnejší ako druhý. Musíte po každej sérii meniť závažia aby ste si mohli zacvičiť obaja. Toto vedie k nervozite.

7.Viem všetko, nepotrebujem rady

Človek nie je dokonalý a ani nikto múdry z neba nespadol. Dajte si poradiť, neznamená, že každá rada je zlá. Z chýb sa učíte, ale sú aj niektorí, ktorí chyby robia  a nikdy sa z nich nepoučia.Nebudte takí.

8.Najdôležitejšie je zdvíhať čo najviac, technika nie je dôležitá

Toto platí hlavne pre úplných začiatočníkov. Chcú sa hneď na začiatku vyrovnať tým svalovcom v posilňovni. Naložia si na činku čo najviac, ale cviky robia bez správnej techniky. Napríklad pri mŕtvom ťahu majú guľatý chrbát a týmto spôsobom si ničia zdravie. Bolesti chrbtice sa nemusia prejaviť hneď, ale neskoršie môžete mať skoliózu a aj ďalšie príznaky.

9.Tréneri sú len pre blbcov, chcú od nás len vytiahnuť peniaze

Sú 2 typy trénerov. Jedni si myslia,  že sú tréneri, druhí skutočne pomáhajú. Ak si neviete rady tak nám môžete napísať pod články a my sa Vám budeme snažiť poradiť. V posilňovni je väčšinou tréner, ktorého sa môžete spýtať na stravu alebo tréning. Prípadne Vám môže pomôcť aj s technikou cvikov. Rady si pýtajte od trénerov, ktorí vyzerajú, že majú už niečo odcvičené, nielen mixujú nápoje.

10.Netreba dbať na hygienu, veď sme chlapi

Po odcvičení by ste sa mali osprchovať, prezliecť veci a použiť dezodorant. Nikto nie je zvedavý na Váš pot.

[poll id=”4″]